MorgontrĂ€ning 😊👍

Äntligen ledig en vanlig vardag med möjlighet att ge sig ut pĂ„ trĂ€ningsmarkerna och trĂ€na med Thea! 😍 Idag vĂ€rmde vi upp med en lĂ„ngtur och i slutet av turen fick Thea samla ihop sig och gĂ„ fotgĂ„ende och trĂ€na snabba vĂ€ndningar innan jag la in lite apporteringsmoment! Började med att trĂ€na lite stoppsignal! Sen blev det nĂ€rsökstrĂ€ning med minidummis gömda vid varsitt buskage med ca 10 meters mellanrum! Satte Thea vĂ€nt mot mig ca 10-15 m bort och dirigerade till antingen höger eller vĂ€nster buskage med efterföljande stopp-och nĂ€rsökssignal! Busenkelt tyckte Thea och jag var nöjd! Sen trĂ€nade vi pĂ„ att skicka ut pĂ„ tomt linjetag dĂ€r jag preparerat med dummis för dirigering antingen hö el vĂ€ pĂ„ halva strĂ€ckan! Skickar ut...stoppsignal och sen dirigering antingen hö el vĂ€! Även detta var busenkelt för Thea idag, fĂ„r allt göra det lite svĂ„rare nĂ€sta gĂ„ng med Ă€nnu lĂ€ngre avstĂ„nd! HĂ€rligt att vi börjat hitta varandra bĂ€ttre nu nĂ€r det gĂ€ller stoppsignalen, för den funkade inte alls i början! 😁 BlĂ„ser antagligen helt annorlunda Ă€n vad Theas förra Ă€gare gjorde! Mycket nöjd med dagens trĂ€ning, det Ă€r sĂ„Ă„ kul och ger sĂ„ mycket positiv energi! ❀ 






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0