År 2015 är här...

...och så mkt sorgligt och så mycket roligt har hänt sedan senaste uppdateringen i november-14! 

Börjar med det sorgliga! 😥 Min älskade mor gick hastigt bort i mitten av december! Av respekt till min mor och resten av familjen så nämner jag endast detta kort...men det känns ofattbart tomt och jag saknar henne så!! 😢 


Julen blev inte som vanligt naturligtvis, men samtidigt tröstande att få fira den med familjen samlad! ❤️



Bella och tomten kramades såklart! ❤️


Juldagen bjöd på strålande väder! ☀️❄️⛄️



Thea njöt av snön! 





Härlig utsikt över sjön nere i byn! 


Nyår firades här hemma på gatan med goa grannar! 


Jag och Emma på nyårsafton! ❤️


Vackert dukat nyårsbord med kvällens värdinna! 💖


Thea fick en klövjeväska i julklapp...här är premiärturen! 😊👍🐶


Fjärde januari var en tung dag då det var begravningsceremoni för min mor! 🙏👼 





Sjätte januari blev det äntligen dax för årets första jaktträning för mig och Thea, och det blev en härlig träningsdag! Liselott hade med sig kameran och förevigade dagen! Tack för jättefina kort! 😊👍







Söta Thea ❤️



Helgen efter så var vi på FRK Västras inofficiella vinterutställning! Thea skötte sig bra och visade upp sig fint! Hon kom på andra plats i jaktklassen med jättefin kritik! 😊👍 Och sen vann Emma och Thea Barn med Hund!






Bella mini-häxa! ❤️


Pippi-prinsessa! ❤️



Och lite sjukstuga har vi hunnit med här i början av februari! 😷

Vill avsluta detta inlägg med att från djupet av mitt hjärta sända ett stort innerligt varmt tack för all den värme och kärlek jag och min familj fått från er alla i samband med min/vår mors bortgång via telefonsamtal, sms, IRL, Facebook och Instagram och för alla fina gåvor till Barncancerfonden! ❤️❤️❤️👼❤️❤️❤️








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0