Nu var det lääänge sen....

Och det har hänt massor...vet knappt vart jag ska börja hehe!!! 😃 Jooo jag har pluggat KLAAART(!!!) för denna gång!! Nu är jag officiellt distriktssköterska och det känns alldeles underbart men samtidigt lite skrämmande!!! Nu förväntas det ju att jag ska kunna såå mycket mer....liiite prestationsångest haha!! 😃😃😃 Lite bilder...




Lyckades klämma till med VG på båda tentorna i Förskrivningsrätten så det blev VG totalt, och nu är examensansökan inskickad på både Magisterexamen och Distriktssköterskeexamen!! Känns otroligt skönt! Har nu jobbat på mitt nya jobb som distriktsköterska på en privat vårdcentral i fyra veckor, och trivs så jäkla bra!! Så inspirerande och lärorikt varje dag, är otroligt tacksam över att denna möjlighet dök upp!! 👼🙏 Hoppas hoppas att jag får möjlighet att stanna kvar när vikariatet tar slut om fem månader!! 

Förrutom studier och påbörjat nytt jobb så har jag och Thea varit ute i skogarna och skördat lite framgångar! Thea hade ju redan anlaget fixat med förra ägaren så vi begav oss rätt så kaxiga (läs jag) ut  i första öppenklass spåret...och det gick rent ut sagt uselt!  Kände inte igen min hund alls, var rätt så pinsamt faktiskt...hon snurra runt och hade noll koll, så det slutade med en nolla och en rätt så frustrerad matte som VET att damen spårar jättebra! Men den dagen blev det en dyyyr söndagspromenad!! Pinsamt!! Men revanchsugna som vi var så bokades snabbt ett nytt spår och då gick det så bra så och vi fick första ettan i öppenklass! Sen gick det som på räls och Thea spårade fantastiskt bra och fick två 1:or till på löpande band med Hederspris i båda sistnämnda spåren och kan nu titulera sig som Viltspårschampion!! 😃😃👏👏 




Kompletterar inlägget med lite bilder från senaste tiden...


Vidde har byggt ett Pippi hus till Bella!


Halmstadsbesök!!


En söt liten Halloween häxa! ❤️


Examensmiddag! 😃


Bella och jag önskar mysig helg! 😃


Besök på Stellas lekland!!


Världens sötaste goding!!

Önskar alla en riktigt god första advent!! Själv har jag knappt börjat, har svårt att få in julkänslan som vanligt när jag inte är hemhemma!!
Puss å kram på er!! ❤️❤️😁



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0